Χριστός Ανέστη γιατί το Πάσχα κρατάει 40 μέρες!!!

Χριστός Ανέστη φίλες μου,

πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που τα είπαμε και το σπιτάκι μου έπιασε αράχνες αλλά να ήρθα να το ξεαραχνιάσω. Κάτι που ο χρόνος περνάει τόσο γρήγορα κάτι που το Πάσχα ήταν νωρίς και όλες οι δουλείες έπρεπε να δρομολογηθούν νωρίς, κάτι το ένα κάτι το άλλο χάθηκα και εγώ.

Πότε είχαμε Απόκριες, πότε ξεκίνησε η Σαρακοστή, πότε ήταν 25η Μαρτίου και πότε ήρθε το Πάσχα και σε λίγο καλοκαίρι.Όμως μπορεί να έτρεχα με τις δουλειές πρόλαβα όμως και εκδρομούλες να πάω αλλά και τις κατασκευές μου να κάνω.

Τις Απόκριες τις γιόρτασα στην Πάτρα,και παρόλο που φέτος μου φάνηκε ότι είχε λιγότερο κόσμο περάσαμε υπέροχα.Και τις σοκολάτες μας μαζέψαμε με τα παιδιά και τον καρνάβαλο κάψαμε και παραδοσιακά δεν σηκώσαμε χαρταετό μιας και δεν έκανε φου.

Και έρχεται η Σαρακοστή και σιγά σιγά ξεκίνησα να κάνω την γενική καθαριότητα για το Πάσχα.Στις 25 όμως του Μαρτίου μιας και ήταν Κυριακή και μιας και το είχα τάξει στην Παναγία την Γοργοεπήκοος  πήγαμε στο μοναστήρι της στην Μάνδρα Αττικής.Δεν ξέρω αν έχετε πάει αλλά είναι πραγματικά υπέροχα και είναι μόλις μισή ώρα από την Αθήνα.Αφού εκπλήρωσα το τάμα μου και αφού πήρα δυνάμεις για να συνεχίσω επιστρέψαμε στην Αθήνα.








Η εβδομάδα μετά την 25η Μαρτίου ήταν αφιερωμένη σε κατασκευές και σε γλυκίσματα μιας και ήθελα να είμαι ελεύθερη την Μεγάλη Εβδομάδα για να μπορώ να παρακολουθώ τις λειτουργίες με ηρεμία αλλά πώς το κάνω πώς το φτιάχνω μέσα στο τρέξιμο είμαι όσο καλά και να τα οργανώσω.


Πρώτα πρώτα έφτιαξα με φέτες από κορμούς ξύλου και διάφορα πασχαλινά στολίδια ρεσώ για τον Σύλλογο γονέων του σχολείου  μας.



Φυσικά έφτιαξα λαμπάδες για αγαπημένα πρόσωπα.







Και από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να λείπουν τα πασχαλινά γλυκίσματα φτιαγμένα από τα χεράκια μου μιας και θέλω το σπίτι να μοσχομυρίζει Πάσχα αλλά και τα παιδιά να μαθαίνουν τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας, γιατί είπαμε χωρίς παρελθόν δεν έχουμε μέλλον!!!



Αυτά μέχρι τώρα γιατί σας κούρασα.Τώρα όμως που ανοίγει ο καιρός όλο και κάτι ακόμα θα φτιάξουμε όλο και κάτι θα δημιουργήσουμε.

Σας χαιρετώ καλές μου και πάλι ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και 
μακάρι το Ανέσπερο Φώς της Αναστάσεως να φωτίσει κάθε βήμα και κάθε λεπτό την ζωή μας,

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....