Ξανά εδώ......

Φίλες μου,
πέρασε αρκετό διάστημα από την τελευταία φορά που τα είπαμε στο μπλογκοσπιτάκι μου.Πολλά και διάφορα έγιναν μέσα σε αυτούς τους τρεις μήνες,όμως αποφάσισα να ανοίξω ξανά το σπιτάκι μου, να το αερίσω και αφού σας δείξω που είχα χαθεί το προηγούμενο τρίμηνο,να προχωρήσουμε σε νέες κατασκευές και νέες δημιουργίες.

Μιας και η παροιμία λέει ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει αποφάσισα να ξαναπιάσω τα δεντράκια μου,αυτή την φορά όμως εκτός από τα κολιεδάκια μου 



τόλμησα να τα βάλω και σε κάδρο.Ετσι δημιουργήθηκε ένα ασημόχρυσο δεντράκι της ζωής που εδινε την λάμψη του σε ένα χειμωνιάτικο απόγευμα λίγο πριν βραδιάσει με τα αστέρια να έχουν κάνει την εμφανίση τους χωρίς όμως η νύχτα να έχει απλώσει το πέπλο της.



Επειτα προσπάθησα να φτιάξω με πηλό ένα ρεσώ που θα μπορούσα όμως να το χρησιμοποιήσω και σαν κασπώ.Πιστεύω να τα κατάφερα καλά.Τί λετε;


Και λίγο πριν ο χειμώνας δώσει τουλάχιστον ημερολογιακά την θέση του στην Άνοιξη σκάρωσα ένα σάλι-κασκόλ.Και ένα σετάκι σκούφο-κασκόλ για την προσπάθεια που έκαναν τα ποντικάκια της χαράς,μια ομάδα στο facebook που μαζεύουν ανά διαστήματα πράγματα για ιδρύματα.Το συγκεκριμένο θα πήγαινε στην Μονή Ιλαρίωνος.


Και κάπως έτσι φτάσαμε στο Πάσχα.Φέτος δεν ξέρω γιατί αλλά δεν είχα όρεξη για κατασκευές και παρέμεινα στα άκρως παραδοσιακά γλυκίσματα και φαγητά.Όμως μια μέρα εκεί που καθόμουν και έβλεπα μια ανακοίνωση για κάποιες κοτούλες που το έσκασαν,αποφάσισα να φτιάξω και εγώ μια.Ετσι δημιουργήθηκε η κοτούλα η στρουμπουλή.


Τέλος δεν μπορούσα να μην φτιάξω μια τσαντούλα-φάκελο και με τα υπόλοιπα από την κλωστή που έκανα την τσάντα σκάρωσα και ένα πουγκάκι για τις βούρτσες μας στο μπάνιο.



Και μαζί με όλα αυτά έκανα και κάτι ακόμα αλλά αυτό θα σας το αποκαλύψω στο επόμενο κους-κους μας.

Προς ώρας σας γλυκοφιλώ

Φιλιάαααααα

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι καλά που ξαναγύρισες κι εσύ στην μπλογκογειτονιά μας Νάσια μου! Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες ! Εκτός από τα μικρά δεντράκια που τα ήξερα γιατί έχω κι εγώ ένα, ο πίνακάς σου έγινε πολύ ωραίος!!! Όσο για το διπλά λειτουργικό ρεσώ/κασπώ...τέλειο!!!! Τα δε πλεκτά σου, το ένα πιό όμορφο από το άλλο! Γειά στα χέρια σου! Ελπίζω να μην ξαναχαθείς κι εσύ!!!
    Καλή Κυριακή και καλό βόλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....