κάτι παλιό και όμως τόσο καινούργιο

Καλησπέρα Φίλες μου,
άλλη μία μέρα τελειώσε και όμως αν το καλοσκεφτείς τις περισσότερες ώρες μας τις περάσαμε κάνοντας κάτι το οποίο ναι μεν θέλαμε αλλα δεν ήταν για μας ή κάτι φτιαγμένο από τα χέρια μας.Κάτι για να στολίσει τον χώρο μας.Ετσι και εγώ σήμερα ενώ πέρασα όλη την μέρα μου στην δουλειά και έπειτα στο σπίτι δεν μου έμεινε χρόνος να κάνω κάτι το οποίο λατρέυω όπως το κέντημα,για αυτό σας δείχνω κάτι το οποίο τελειώσα πριν κάτι μήνες,τώρα παλευώ κάτι αντίστοιχο και αντε να δούμε πότε θα το τελειώσω.Ελπίζω να σας αρέσει....Είναι λασε τραβέρσα με κορδόνι φτιαγμένο στο χέρι.Όποια κοπέλα θέλει μπορω να της δώσω όσο κορδόνι θέλει μιας και έχω φτιάξει μπόλικο.


Σχόλια

  1. Ανταποδίδω την επίσκεψη σου.Πολύ ωραίο το εργόχειρό σου.Έχω φτιάξει και εγώ-μόνο ένα-και ξέρω πόσος κόπος και χρόνος χρειάζεται.Το αποτέλεσμα όμως σε ανταμείβει.Να είσαι καλά, να έχεις μια καλή χρονιά και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα!
    Αλλη χρυσοχέρα ξέπεσε στη γειτονιά και το καλλίτερο μάνα 3 τέκνων!
    βρε κορίτσια είστε πλειοψηφία οι μικρομάνες με 3 παιδιά.Φτου σας να μην σας ματιάσω που με τόσα ζόρια ανοίγετε κι άλλα μέτωπα.
    Καλή Χρονιά με μπόλικη χρυσόσκονη σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επανέρχομαι.
    Φτιάξε και ένα mail. Και χωρίς παρεξήγηση, βγάλε την λεκτική επαλήθευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!
    ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφο!!! Συγχαρητήρια!!! Καλή πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.Η αλήθεια είναι ότι όσο όμορφος είναι ο συγκεκριμένος τρόπος κεντήματος τόσο δύσκολο και χρονοβόρο είναι.Αξίζει όμως τον κόπο.Σύντομα θα σας βάλω και άλλα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό ... είσαι μεγάλη δεξιοτέχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρα πολύ όμορφο, εγω τώρα ψάχνω να βρώ πως γίνεται το κορδόνι.'Έχω φτιαξει ένα κέντημα και θέλω να του κάνω λασέ τελείωμα με χρυσό!Αν έχεις οδηγίες είναι ευπρόσδεκτες.Πέρνα και απο το blog μου http://elenflytraditionalart.blogspot.com/ να ξεκουραστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....