Καλό Μήνα και Καλή Σαρακοστή

Καλό μήνα φίλες μου και καλή Σαρακοστή να έχουμε.Πόσο καιρό ήθελα να σας γράψω αλλά μία το ένα μία το άλλο με απομάκρυνε από την συντροφιά σας.
Πέρασαν οι Απόκριες ,κάψαμε τον βασιλιά καρνάβαλο,δεν πετάξαμε  τον χαρταετό μας λόγω καιρού αλλά παρόλα αυτά φάγαμε τον άπακο πάλι και φέτος και τώρα;Με βήματα σταθερά, με προσευχή και μετάνοια θα οδηγηθούμε στο Πάσχα.Θα επισκεφτούμε την Κυρά Σαρακοστή που λιγομίλητη αλλά με κατανόηση θα μας τρατάρει τα νηστίσιμα καλούδια της και αφού προσευχηθεί μαζί μας και ζητήσει συγχώρεση από τον Αγιο Πατέρα μας θα μας στείλει να επισκεφτούμε και την αγαπημένη της αδερφή την κυρά Πεντηκοστή.Θα γιορτάσουμε μαζί της την Ανάσταση,θα φάμε κόκκινα αυγά και τσουρεκάκια και θα περάσουμε όμορφα.
Επ' ευκαιρίας φτιάξαμε με τα μικρά την κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε μαζί της τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα.Τέλος θα σας κεράσω και εγώ ένα νηστίσιμο γλυκάκι.







Το γλυκάκι είναι τηγανίτες φτιαγμένες με αλεύρι,λάδι,νερό,λίγο αλάτι,λίγη ζάχαρη και αφού άνοιξα φύλλο άπλωσα λάδι και έβαλα ζάχαρη και κανέλα και την δίπλωσα και μετά την τηγάνισα σε καυτό λάδι και αφού την άφησα να στραγγίξει την περιέλουσα με πετιμέζι τις συγκεκριμένες αλλά μπορείτε να βάλετε και μέλι.Επιπλέον στην γέμιση εκτός από ζάχαρη και κανέλα μπορείτε να βάλετε και ξηρούς καρπούς χονδροκοπανισμένους.

Καλή Σαρακοστή να έχουμε!!!!

Σχόλια

  1. Καλό Μήνα... Καλή Σαρακοστή!!!!! Ευχαριστούμε για το γλυκάκι!!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!!! Πάντα μου άρεσαν αυτές οι κουκλίτσες αλλά ποτέ δεν έφτιαξα μία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα.... καλή Άνοιξη....
    Και του χρόνου...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κυρά -Σαρακοστή μου άρεσε πολύ σε όλες τις εκδοχές της!!!Το γλυκάκι πεντανόστιμο...ήδη μου τρέχουν τα σάλια!!!!Καλή Σαρακοστή και σε σένα Χρυσόσκονή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή σου εύχομαι. Το γλυκάκι φαίνεται πεντανόστιμο και ζουμερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τηγανίτες!!!!!!!!!αγαπημένο και απλό γλυκάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....