Ανακάλυψη θησαυρών

Φίλες μου,

λίγο πριν φύγει ο Γενάρης κατάφερα να ολοκληρώσω την μεταμόρφωση ενός θησαυρού που βρήκα στην αποθήκη της πεθεράς μου.Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή και πριν αρχίσω να σας προειδοποιήσω ότι πρόκειται για μια ανάρτηση μεγααααάλη οπότε παρακαλώ για την υπομονή σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που θα διαθέσετε να την διαβάσετε.

Λοιπόν πριν 4 μήνες δυστυχώς "χάσαμε" την πεθερά μου.Αν και ταλαιπωριόταν αρκετό καιρό από την παλιαρρώστια που λέγανε παλιά για εμάς ήταν ξαφνικός ο χαμός της μιας και το τελευταίο καιρό παρουσίαζε καλυτέρευση. Όπως και να το κάνουμε ένας θάνατος είναι πάντα μια απώλεια,το άδειασμα της θέσης, όλα έκτοτε είναι διαφορετικά,ο θεος να αναπαυσει την ψυχουλα της. Αλλά ας μην σας μαυρίζω την ψυχή.Αφού πέρασαν τα σαράντα και ψάχναμε με τον άντρα μου και τον πεθερό μου κάτι στην αποθήκη βρεθήκαμε μπροστά σε ένα θησαυρό.Και ενώ εγώ κλασσικά δεν έδωσα σημασία γυρνάει ο άντρας μου και μου λέει το χεις; Τί να σου πω του λέω σάμπως το έχω ξανακάνει ας το δοκιμάσω ούτως ή άλλως τί χειρότερο να πάθει;Και έτσι το παλιό σίδερο με τα κάρβουνα ανεχώρησε από το χωριό και ήρθε στην Αθήνα.
Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.Έλα όμως που άλλο σκεφτόμουν εγώ και άλλο ήθελε ο άντρας μου.Και άρχισαν οι παρατηρήσεις.Μην το φορτώσεις,μην το κάνεις πολύ φανταχτερό, μήπως να το τρίψουμε και να το αφήσουμε έτσι.Έλα όμως που εγώ το είχα πάρει απόφαση ότι έτσι δεν θα έμενε που να γύρναγε ο κόσμος ανάποδα.Και οκ έκανα πίσω στο κρακελέ και στο λευκό αλλά η διακόσμηση θα ήταν δική μου.
Το χρώμα του λοιπόν αποφάσισα να είναι μαύρο για να μην έχει μεγάλη απόκλιση από το φυσικό του.Και αφού τελείωσα με το χρώμα ήρθε η ώρα να του δώσω λίγο φως γιατί πολύ μαύρο έγινε βρε παιδί μου, μέχρι και ο άντρας μου που το είδε μου είπε ότι ήταν πολύ σκοτεινό.Και έτσι αφού έψαξα στα κουτιά μου είπα να του βάλω γκι.Χριστουγεννιάτικο θα μου πείτε,χειμωνιάτικο θα πώ εγώ και απλό.Και ξεκινάω και βάζω την χαρτοπετσέτα μου πάνω αλλά έλα που όταν στέγνωσε η ατλακόλ τα χρώματα ψιλοχονδροεξαφανίστηκαν. Έτσι εχτές το απόγευμα έβαλα μπροστά τα πινέλα μου και κάπως τα σούλουπωσα εεεεέ;;Έβαλα και μικρές πινελιές χρυσαφί καιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι............βουαλά!!!!! Πώς σας φαίνεται;




















Για πρώτη φορά πιστεύω ότι καλά τα πήγα και από ότι μου είπε ο άντρας μου πρέπει να υπάρχει άλλο ένα κάπου καταχωνιασμένο οπότε στην επόμενη βόλτα ελπίζω να γυρίσω με τρόπαια.Βέβαια στην αποθήκη πρέπει να υπάρχουν θησαυροί μικροί και μεγάλοι αλλά σιγά σιγά.....

Εκτός όμως από το σίδερο σας έχω και κάτι άλλο.Νεανική μου δραστηριότητα η οποία βγήκε στην επιφάνεια πρόσφατα καθώς αποφασίσαμε να τακτοποιήσουμε το πατάρι μας και έτσι τα ξαναβρήκα.Εγώ ως γνωστόν είμαι από την μεριά της μαμάς μου από την Σαλαμίνα.Ένα νησί που το λατρεύω αν και τώρα τελευταία δεν το πολύ επισκέπτομαι αλλά πάντα το θυμάμαι με αγάπη και αναπολώ όλα όσα έχω ζήσει εκεί, τα καλύτερα μου χρόνια.Όταν τελείωσα το σχολείο και ενώ έψαχνα για δουλειά ο ξάδερφος μου, που έμενε εκεί ξεκίνησε μαθήματα αγιογραφίας στην ενορία του.Για να κατεβαίνω μεσοβδόμαδα ούτε λόγος οπότε ότι μάθαινε ο ξάδερφος μου μου τα έδειχνε όταν κατέβαινα και μετά προσπαθούσα μόνη μου.Δεν λέω ότι έκανα αριστουργήματα αλλά κάτι έκανα.Βέβαια τώρα το σκέφτομαι πιο σοβαρά και ίσως το ξαναπροσπαθήσω.Εσάς πώς σας φαίνονται;

































Όμως πιστεύω ότι πολύ σας κούρασα οπότε σας αφήνω καλές μου.

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!!!!!

Φιλιά!!!!

Σχόλια

  1. Συνήθως βρίσκουμε θησαυρούς όταν φεύγουν από κοντά μας αγαπημένα πρόσωπα. Να ζήσετε να τη θυμόσαστε την πεθερά σου.
    Για το σίδερο τώρα.
    Σε σκούρα βάση δεν γίνετε ντεκουπαζ.
    Έπρεπε στο σημείο που θα έβαζες τη χαρτοπετσέτα να το είχες βάψει άσπρο.
    Δεν πειράζει όμως, αφού το ζωγραφισες, έγινε μια χαρά.
    Για την αγιογραφία, αν σου αρέσει να πάς να παρακολουθήσεις μαθήματα από κοντά.
    Θα έχεις τότε τη δυνατότητα να κάνεις και τις σχετικές ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να προχωρήσεις.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτα απ όλα να σου πω συλλυπητήρια για την πεθερά σου γιατί πάντα ο άνθρωπος που φεύγει αφήνει ένα κενό !!Εχεις δίκιο για τον θησαυρό σου !! Κατά τη γνώμη μου έγινε υπέροχο χωρίς πολλά στολίσματα και μου αρέσει πολύ περισσότερο από τα ντεκουπαρισμένα !! Για τις αγιογραφίες σου δεν έχω γνώσεις αλλά νομίζω ότι είναι καλά τα σχ'εδια σου , εγώ θα τπο συνέχιζα !! Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο και αν ξέρεις πως κάποιος είναι σοβαρά άρρωστος, ο θάνατος πονά και ιδικά όταν πρόκειται για την μάνα είναι ένα κενό δυσαναπλήρωτο..... ας έχει καλό παράδεισο και εσείς να είστε καλά να την θυμάστε!!!! Τώρα για τα έργα τι να πω... Όπως είπε και η Ρένα στο μαύρο decoupage δεν γίνεται, υπάρχει όμως ένα σπρέι με το οποίο ψεκάζεις από την ανάποδη το θέμα που θέλεις να βάλεις και μετά φαίνεται επάνω στο μαύρο τέλεια, όμως και εσύ με τον δικό σου τρόπο κατάφερες να το σώσεις!!!! Τώρα για τις αγιογραφίες.... άκου την Ρένα, πιο ιδικό δεν νομίζω ότι θα βρεις!!!! Την Παρασκευή πήρα και το υπέροχο δώρο σου, θα το βάλω στην επόμενη ανάρτησή μου γιατί εχθές δεν πρόλαβα.. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συλλυπητήρια κι από εμένα Νάσια μου για την απώλεια σας. Πόσο όμορφο έγινε και θα το χαρείς σίγουρα για πολλά πολλά χρόνια. Όσον αφορά τις αγιογραφίες θα σου πρότεινα να το ξαναδείς το θέμα γιατί μου άρεσαν πολύ. Φιλιά και καλό μήνα!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση να χεις Νάσια μου και να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....