ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!

Χριστός Ανέστη φίλες μου,

Χριστός Ανέστη για όλο τον κόσμο και μακάρι το Ανέσπερο Φως να φωτίσει τις καρδιές μας και τους δρόμους της ζωής μας έτσι ώστε η Ελπίδα και η Αγάπη να κάνουν την εμφάνισή τους πάλι και όλα να γίνουν πιο αγνά.

Κάθε χρόνο βάζω πρόγραμμα με τις δουλείες που έχω να κάνω για να μπορέσω να έχω έστω και λίγο χρόνο για μένα αλλά που.... κάθε χρόνο βγαίνω εκτός και κάθε χρόνο τρέχω σαν τον Βέγγο. Έτσι και φέτος. Κάθε μέρα έλεγα σήμερα θα κάτσω να κάνω ανάρτηση αλλά πάντα κάτι πρόκυπτε και αναβαλλόταν για την επομένη και μέρα στην μέρα έκανα τρεις μήνες να κάνω ανάρτηση,οπότε ετοιμαστείτε για  μεγάλη ανάρτηση μιας και έκανα πολλά.

Ας ξεκινήσουμε όμως με τα πιο παλιά για να φτάσουμε κάποια στιγμή και στα πασχαλινά.Τα πλεξίματα και φέτος μου έκλεψαν αρκετό από τον χρόνο μου και έτσι εκτός από κάποια που είναι έκπληξη, έφτιαξα μια πλεκτή καζάκα για την αδερφή μου σε μπλε σκούρο χρώμα και σετάκι ένα ζευγάρι ρομαντικά γάντια χωρίς δάκτυλα.


Και μιας και ο χειμώνας και ιδιαίτερα ο Φλεβάρης  είναι ο μήνας των εσπεροειδών και δη των πορτοκαλιών έφτιαξα για την οικογένειά μου μαρμελάδα πορτοκάλι και μανταρίνι με κομματάκια από τα φρούτα και φυσικά έγιναν ανάρπαστες.

Και εκεί που λέγαμε ότι προς ώρας δεν έχουμε να πληρώσουμε κάτι και πως θα κάνουμε κάτι για τα παιδιά και για εμάς ήρθε το καλό μας το κράτος και θυμήθηκε ότι πρέπει να γίνουν δασικοί χάρτες και με αεροφωτογραφίες του ΄40 βάλθηκε να κάνει τους ελαιώνες δάσος και έτσι η περιουσία των παππούδων μας πρέπει να ξαναελεγχθεί  και φυσικά με το αντίστοιχο κόστος. Τέσπα αυτό ήταν η αφορμή για να πάω μια βόλτα στο χωριό του πατέρα μου,το Κόκλα Μεσσηνίας.Η αλήθεια είναι ότι η καλή σας είχα πολύ καιρό να πάω στο χωριό για να μην πω χρόνια και χρειαζόταν.Ξανάνιωσα, όταν πήγα μου ήρθαν εικόνες από την παιδική και εφηβική μου ηλικία και καλοκαιρινές στιγμές που είχα περάσει εκεί.
Το Ηρώων στην κεντρική πλατεία του χωριού




Το ποτάμι




Ελαιώνες
Το κεφαλάρι του χωριού

Η βρύση

Η εκκλησία του χωριού Αγιος Κωνσταντίνος και Αγία Ελένη






Και μετά από όλα αυτά ήρθε ο καιρός να ετοιμάσουμε τα πασχαλιάτικα μας.Μυρωδιές και αρώματα πλημμύρισαν το σπίτι μας.Το μαχλέπι και η μαστίχα ξεπηδούσαν από κάθε γωνιά της κουζίνας και του σαλονιού αλλά και το βούτυρο και η βανίλια δεν πήγαιναν πίσω.Σε πείσμα των καιρών μας συνεχίζω να φτιάχνω τα κουλουράκια της γιαγιάς μου που φέρνουν εικόνες σε μένα από την Μ.Πέμπτη που τα φτιάχναμε με την θεία μου και τα ψήναμε στον φούρνο της γειτονιάς και συναγωνίζονταν οι νοικοκυρές για το ποια τα έκανε πιο νόστιμα και πιο τραγανά και μέσα σε όλα αυτά ο φούρναρης κρίτης που δεν κακοκαρδούσε καμία, όλες τα πετύχαιναν αφού τα έψηνε αυτός!!!!!!!Έτσι και εγώ τώρα θέλω τα παιδιά μου να θυμούνται μέσα από τις μυρωδιές τα ήθη και τα έθιμα μας και τις δημιουργίες που κάνουμε το Πάσχα μέσα από ιστορίες για αυτό.Φυσικά δεν έλειψαν και τα τσουρέκια μας.Δώρο για τους νονούς μας και την βαφτιστήρα μας αλλά και για εμάς.



Φέτος τα δωράκια για τις δασκάλες μας αλλά και για τους νονούς μας ήταν πασχαλιάτικα στεφάνια φτιαγμένα από τα χεράκια μας.





Μα και οι λαμπάδες των αγοριών μου,μιας και είναι μικροί ακόμα και οι νονοί τους τους φέρνουν λαμπάδα με παιχνίδι οπότε στολίζουμε το κεράκι που συνοδεύουν το παιχνίδι, είχαν το κατιτις τους και εκεί που δεν το περίμενα έρχεται και ο μεγάλος μου γιος και ενώ η λαμπάδα του είχε ήδη σχέδιο μου λέει τί εγώ δεν θα έχω λαμπάδα με το κάτι της μαμάς μου,λίγη μυρωδιά από μαμά;Και φυσικά δεν του χάλασα το χατήρι.






Και μετά από τα αγόρια μου σειρά έχει η βαφτιστήρα μου που φέτος εκτός από την λαμπάδα της, 
Η λαμπάδα μας φέτος είχε ονειροπαγίδα με λαγουδάκι φτιαγμένη σε τελάρο κεντήματος



της έφτιαξα και το φαναράκι για τον επιτάφιο και την Ανάσταση 



και μαζί με αυτό πήρε και ένα καταπληκτικό βιβλίο της Αννάς Ιακώβου για την κυρά-Σαρακοστή με τα εφτά παπούτσια  


και φυσικά το τσουρέκι της,το αυγουλάκι της,το παιχνίδι της και τα παπουτσάκια της.

Ο Επιτάφιος της ενορίας μας - Αγιος Μελέτιος Σεπολίων

Και οι μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας κύλισαν σαν νερό εκκλησία το απόγευμα και ετοιμασίες τα πρωινά.Και φτάσαμε στο Μεγάλο Σάββατο όπου πήγαμε να κάνουμε Ανάσταση στο χωριό του άνδρα μου.Ο καιρός δυστυχώς δεν ήθελε να μας κάνει το χατήρι και έτσι τις περισσότερες μέρες είχε κακοκαιρία αλλά την Πέμπτη καταφέραμε να πάμε βόλτα στο δάσος της Στροφιλιάς που είναι πραγματικά υπέροχο.











Κάπως έτσι πέρασε ο καιρός μου με πολύ τρέξιμο αλλά και με όμορφες εικόνες.

Ελπίζω και εσείς να περάσατε υπέροχα με τις οικογένειές σας και να κάνατε ότι σας ευχαριστούσε πιο πολύ. Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να περάσουμε και του χρόνου το ίδιο ή ίσως και ακόμα πιο όμορφα από φέτος.

Χριστός Ανέστη φίλες μου Χριστός Ανέστη!!!!

Σχόλια

  1. Αληθώς.... Ανέστη!!!
    Φορτωμένο το πρόγραμμα σου αλλά με πολλές ευχάριστες στιγμές. Και του χρόνου να είσαστε καλά και καλά ξεμπερδέματα με το δασαρχείο!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος, χρόνια πολλά και καλά. Να είσαστε καλά και του χρόνου με υγεία να φτιάξετε τόσα όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη, Νάσια μου! Και του χρόνου, με υγεία, να ξαναφτιάξεις όλα τα Πασχαλινά καλούδια και τις λαμπάδες των παιδιών και της βαπτιστήρας σου! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....