Τα πρώτα του χειμώνα.....

Καλημέρα κορίτσια μου,

τί κάνετε;Καλέ χειμώνιασε απότομα ή είναι η ιδέα μου;

Πάντως εγώ σιγά σιγά ετοιμάζομαι,ετοίμασα το σπιτάκι μου και του φόρεσα τα χειμερινά του όλα εκτός από τα χαλιά που και αυτά μέχρι τα μέσα του μήνα θα στρωθούν.

Το ίδιο έγινε και με την γκαρνταρόμπα μου. Έτσι έφτιαξα δύο σαλό κασκόλ τα οποία σαν σχήμα με βολεύουν ιδιαίτερα.Το ένα είναι σε πράσινο χρώμα που φέτος θα είναι πολύ της μόδας και το δεύτερο στις αποχρώσεις του σάπιου μήλου.




Και τέλος έφτιαξα και ένα μικρό πορτοφολάκι σε γκρι χρώμα.

Πώς σας φαίνονται;

Εσείς χρησιμοποιείται σαλοκασκόλ και γενικά σας αρέσουν τα πλεκτά ή τα έτοιμα;



Σχόλια

  1. Όμορφα χρώματα και σχέδια αυτά τα κασκόλ, εσάρπες ειναι πολύ βολικά. Το πορτοφολακι εύχομαι πάντα γεμάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τα σαλοκασκόλ! Το πορτοφολάκι τέλειο! Εννοείται ότι αγαπώ κάθε τι πλεκτό! Πολλά φιλιά, Χρυσόσκονή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Νάσια μου!! Ωραία και ζεστά τον υποδέχτηκες τον χειμώνα!! Καλοφόρετα τα κασκολάκια σου!! Το πορτοφολάκι σου γλύκα!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κασκόλ φοράω πάντα, Το ίδιο και εσάρπες, σάλι, σαλοκασκόλ Δεν ήξερα ότι υπάρχει. Φαντάζομαι είναι ιδανικό μέγεθος. Μου αρέσουν πάντως τα πλεκτά κι όχι τα έτοιμα. Και το ποροφολακι υπέροχο. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα να χεις Νάσια μου!! Χρόνια πολλά με υγεία!! Σε φιλώ!! 🎅🎠🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....