Ο Αι Βασίλης άργησε μια μέρα....

Καλή χρονιά καλές μου φίλες 

με ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ,ΤΥΧΗ μα πάνω από όλα ΕΛΠΙΔΑ ότι όλα θα αλλάξουν και θα γίνουν πιο χαρούμενα και ευτυχισμένα.Σας εύχομαι τα καλύτερα για εσάς και τις οικογένειές σας!!!


Πέρασαν και φέτος οι γιορτές σχετικά ήρεμα θα έλεγα με αρκετές επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς.Οι ευχές και τα δώρα έδιναν και έπαιρναν μα αυτή είναι και η χάρη αυτών των γιορτών ειδικά για τα παιδιά που είναι η καλύτερή τους στο να τους δίνουν δώρα και ειδικά όταν αυτά είναι κάτι που το ήθελαν πολύ, μα και εμείς οι λίγο μεγαλύτεροι δεν πάμε πίσω.

Έτσι λίγο πριν τελειώσουν οι γιορτές και πούμε αντίο στα υπέρλαμπρα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά επισκέφτηκε και εμένα ο Αι -Βασίλης και μάλιστα εις διπλούν.

Με χαρά, λοιπόν έλαβα μια μέρα από τον ταχυδρόμο μας έναν φάκελο και ένα ειδοποιητήριο για να παραλάβω ένα δέμα.

Το πρώτο δώρο ήταν από την Μαρία Έλενα που μου έστειλε δύο υπέροχα στολίδια για την συμμετοχή μου στην μυστική ανταλλαγή των Χριστουγέννων.



Το δεύτερο δώρο, που έκρυβε το ειδοποιητήριο, ήταν από τον περσινό μου ταίρι στην ανταλλαγή του μυστικού Αι Βασίλη την καλή μου Μαριάννα και τον ονειρόκοσμο που εκτός από το ότι μου γλύκανε την αρχή της χρονιάς μου έστειλε μια ωραία χριστουγεννιάτικη μαρίζ καθώς και ένα αγιοβασιλιάτικο κάλυμμα για τον καφέ μου έτσι ώστε να παραμένει ζεστός και τέλος ένα γλυκό στολιδι.

Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου και σας εύχομαι μια πολύ γλυκιά νέα χρονιά που όλα να σας πηγαίνουν όπως θέλετε!!!!

Και φυσικά να στείλω τις ευχές μου για μια άκρως δημιουργική χρονιά στην Μαριλένα που για μια ακόμα χρονιά διοργάνωσε την μυστική ανταλλαγή του Αί Βασίλη.

Καλή χρονιά σε όλους!!!!

Σχόλια

  1. Να χαρείς τα δωρακια σου.
    Χαίρομαι που σου άρεσε το χειροποιητο στολίδι μου και το γούρι για το 2018.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....