Τσάντες τσάντες τσάντες και όχι μόνο!!!


Φίλες μου,

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ξαραχνιάσω λίγο το σπιτάκι μου μετά από ένα καλοκαίρι τόσο περίεργο για όλους μας.Έτσι η πρώτη ανάρτηση του φθινοπώρου και πρώτη ανάρτηση μετά από τόσο καιρό που έχω να εμφανιστώ θα είναι οι χειροτεχνίες μου.
Φέτος η αλήθεια είναι ότι το βελονάκι μου πήρε φωτιά και το αναμενόμενο ήταν να ασχοληθώ πλέκοντας τσαντούλες.Τσαντούλες βραδυνές,απογευματινές μα και καθημερινές.
Θα σας πω και την αμαρτία μου.Μια από τις τσαντούλες την αντέγραψα από την Χριστίνα από το https://artdecorationcrafting.blogspot.com/ αλλά μου άρεσε τόσο πολύ που μπήκα στον πειρασμό.
Ενας φάκελος με την πλέξη Puff.

Μιας και είναι καλοκαίρι μια τσαντούλα - φάκελος με πλέξη κύμα ήταν ότι έπρεπε.

Φέτος στην μόδα ειναι πολύ οι στρογγυλές τσάντες.

Η τσαντούλα της Χριστίνας μας.


Βέβαια καλοκαίρι ήταν οπότε έπλεξα και ένα άκρως καλοκαιρινό σεμεδάκι σε σχήμα κοχυλιού.

Πώς σας φαίνονται;

Και σας αποχαιρετώ με το καραβάκι της ζωής μου που εύχομαι να αρμενίζει πάντα σε γαλήνια νερά!!

Τα φιλιά μου σε όλες!!!!Και μην ξεχνάτε πάντα κάπου εδώ γύρω είμαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σας και να καμαρώνω τις δημιουργίες σας

Σχόλια

  1. Καλημέρα!! Ολα πανέμορφα τα έφτιαξες, αλλά ομολογώ ότι η στρογγυλή τσάντα με κέρδισε! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι τσαντούλες σου και το σεμεδάκι !!!!
    Καλώς ήρθες στην γειτονιά μας!!!
    Καλή συνεχεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....