Κάτι για να περνάει η ώρα....

Αγαπημένες μου,

το καλοκαίρι είναι ευκαιρία για μένα να δώσω περισσότερο χρόνο στα βελονάκια μου και να δημιουργήσω κάποια πράγματα είτε για το σπίτι μου είτε για τα παιδιά μου.Πολλές από τις φίλες μου λένε ότι  είναι αναχρονιστικό να μαζεύω πράγματα για τα παιδιά μου δηλαδή προικιά μιας και τώρα δεν στρώνουν τίποτα στα καινούργια σπίτια,εγώ όμως πιστεύω ότι μόδα είναι και σιγά σιγά πράγματα που αξίζουν θα ξαναστρωθούν.

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να φτιάξω τρια σεμεδάκια ένα για τον καθένα τους.Ελπίζω να αρέσουν αργότερα στις νύφες μου και να τα στρώσουν και να τα χαρούν γιατί είναι φτιαγμένα πραγματικά με πολύ αγάπη!!!

Κάποια από τα σχέδια είναι και θέματα που δουλέψαμε στα απογευματικά κους-κους που σας είχα πει πριν λίγο καιρό.

Το πρώτο είναι με κύκλους σαν αυτούς που κάνει η ζωή και που ο ένας σε οδηγεί στον άλλον γεμάτο όμορφες στιγμές.



Το δεύτερο είναι με πολύγωνα που δεμένα το ένα με το άλλο κάνουν μικρές κυψέλες.Αυτό το μοτίβο είναι από το κους-κους.



Και το τρίτο μιας και είναι καλοκαίρι και όπου και να πάμε θα πιούμε ένα καφεδάκι στην πλατεία του χωριού ή του νησιού που θα διακοπεύουμε,σίγουρα θα συναντήσουμε όμορφα πλατάνια να μας προσφέρουν απλόχερα την δροσιά τους.Οπότε το τρίτο και τελευταίο μέχρι στιγμής είναι ένα σεμέν με πλατανόφυλλα,θέμα που δουλέψαμε στο κους-κους.


Πώς σας φαίνονται;



Σχόλια

  1. Νάσια μου, τι τρυφερή σκέψη να πλέξεις σεμεδάκια για τα αγόρια σου! Εύχομαι να τα εκτιμήσουν οι μελλοντικές σου νυφούλες! Μου άρεσαν πολύ τα πλατανόφυλλα!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα και τα τρία.
    Εύχομαι να τα εκτιμήσουν κάποτε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ποσο χαλαρωτικο εκ πρωτης είναι να πλεκεις δεν λεγεται και ...το ποσο ομορφο ειναι να το κανεις για τα παιδια σου ειναι αγαπη ..ακομα και αν δεν τα στρωσουν οπως εχεουν κανει και εμενα τα παιδια μου θα ερεθει ο καιρός που θα εκτιμησουν τον κοποσου.. θα ειναι ενθυμια απο την μαμα τους.. !! κανε οτι εσενα σε κανει να νιωθεις ομορφα.. να περνας καλα καλο υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααα τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις; Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....