Καλά Χριστούγεννα έστω και καθυστερημένα....


Αγαπημένες μου φίλες,
αν και καθυστερημένα θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους όσους γιόρταζαν εχθές αλλά και σήμερα,στην μαμά μου αλλά και το μικρό μου γιό να είναι πάντα υγιείς,πάντα ευτυχισμένοι και η ευλογία των Χριστουγέννων να τους ακολουθεί πάντοτε.Η χαρά που έδωσε η γέννηση του μικρού Χριστού σε όλο τον κόσμο να μπει και μέσα στην καρδιά τους.Μακάρι ο μικρός Χριστούλης να δώσει υπομονή και κουράγιο σε όλους όσους περνούν δύσκολα,να δώσει χαμόγελα σε όλα τα μικρά παιδάκια και υγεία σε όλο τον κόσμο.

Χρόνια Πολλά σε όλους και Καλά Χριστούγεννα.


Σχόλια

  1. Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι τη μαμά και τον γιόκα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Δημιουργία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Νάσια μου!!!
    Υγεία κι αγάπη στο σπιτικό σου!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Μαριλένα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.Τελικά η Υγεία είναι το πιο σημαντικό και αυτό εύχομαι για όλο τον κόσμο να έχει τουλάχιστον την Υγεία του.

      Διαγραφή
  3. Οι ευχές ποτέ δεν θεωρούνται καθυστερημένες, γι αυτό κι εγω,σου εύχομαι
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου αγαπημένη που είσαι η μια εκ των δύο φετινών κερδισμένων του μπλογκ μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα να έρθουν το 2014

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά γεμάτα χαρά, υγεία και ευτυχία! Εύχομαι να το νέο έτος να ΄φέρει μόνο χαρές στην οικογένεια σου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σε ευχαριστώ και μακάρι όλος ο κόσμος με τον καινούργιο χρόνο να νιώσει καλύτερα,να νιώσει πιο άνθρωπος και να ρίχνει και ένα βλέμμα δίπλα του στον συνάνθρωπο του και να μην προσπερνά αδιάφορα.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος με αγάπη, υγεία, αισιοδοξία και μπόλικη υπομονή!!! Αν έχεις χρόνο πάρε μέρος στη ανταλλαγή δώρων στο blog μου...5 μέρες έμειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Νάσια! Να χαίρεσαι τον γιόκα σου και την μαμά σου και ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι καλύτερο σ'ολόκληρη την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....