Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ!!!!!!

Καλές μου φιλενάδες,

τί κάνετε; Διακοπεύεται ακόμα; Καλά κάνετε να περνάτε υπέροχα άλλωστε το καλοκαιράκι περνάει γρήγορα και σύντομα θα ρθουν τα πρωτοβρόχια και ο χειμώνας.Ήδη πέρασε της Παναγίας, της μάνας μας που είναι πάντα δίπλα μας και πάντα μας προστατεύει και πάντα μας βοηθάει γιατί είπαμε όλοι μπορεί να κοιμόμαστε η Παναγία ποτέ είναι πάντα εκεί όταν την ζητάμε είτε είναι μέρα είτε είναι νύκτα. Εγώ τί να σας πω το ψιλοβαρέθηκα το καλοκαιράκι θα θελα να δροσίσει λιγουλάκι(καλά καλά μη με πυροβολείτε).

Φέτος εμείς διακοπεύσαμε στον Φάρο Αυλίδας και συγκεκριμένα μέσα στον Φάρο.Περάσαμε υπέροχα ήταν η πρώτη φορά που το δοκιμάσαμε. Όλη την μέρα μέσα στην θάλασσα και το βραδάκι να χαζεύουμε τους ψαράδες που ερχόντουσαν για ψάρια απέναντί μας. Ώρες ατελείωτες πάλευαν για μερικά ψάρια και εμείς να τους έχουμε συντροφιά. Φυσικά επισκεφτήκαμε την Χαλκίδα, την Κάρυστο, τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο και τον Όσιο Δαυίδ και φυσικά μπανιαριστήκαμε στην Αγία Άννα, το Λευκαντί και την Δροσιά.
Χαλκίδα μεσημέρι στην παλιά γέφυρα

Χαλκίδα by night θέα από το κάστρο

Χαλκίδα by night

O Φάρος της Αυλίδας



Η θέα από τον Φάρο

Ο φάρος στο ηλιοβασίλεμα





Ο καιρός μας τα "χάλασε" και στην αυλή μας έγινε ο χαμός



Η θέα από τον φάρο μια μέρα που έβρεξε πολύυυυυυυ

Ο φάρος αναμμένος



Ένας καθηγητής μου, καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται, μας είχε πει για να δεις και να γνωρίσεις έναν τόπο που επισκέπτεσαι πρέπει να δεις την ανατολή του ήλιου εκεί και την δύση του και είχε δίκιο.Ο κάθε τόπος πέρνει διαφορετικά χρώματα από την ανατολή και την δύση.

Ξημερώνοντας στον Φάρο

Δύση στην Δροσιά

Προσκύνημα στον Αγιο Ιωάννη τον Ρώσο


Αγία Αννα


Το παιχνίδι των κυμάτων με τα βότσαλα στην Αγία Αννα




Λίγο πριν την Κάρυστο.Αρε Ελλάδα με τις ομορφιές σου!!!!







Η πανσέληνος του Αυγούστο, το ασημί μαξιλάρι που θα πατήσει η Παναγία για να ανέβει στους Ουρανούς.Πανσέληνος στο Λευκαντί



Και φυσικά είδαμε παράσταση του Καραγκιόζη και λυθήκαμε στα γέλια


 Επίσης κάναμε τον κλασσικό μας πέρασμα λόγω καταγωγής τόσο από την Σαλαμίνα αλλά και την Αχαία.

Ηλιοβασίλεμα στην Καλογριά

Δημιουργίες το κατά δύναμη αλλά αυτές θα μπουν σε άλλη ανάρτηση.

Επίσης ψιλοέλυσα και το πρόβλημα που είχα με τον μπλόγκερ και ξαναβρήκα τις φωτό από τις αναρτήσεις μου (ας είναι καλά το ιντερνετ τίποτα δεν πετιέται και τίποτα δεν ξεχνιέται) και έτσι σιγά σιγά αποκαθιστώ τις αναρτήσεις μου με τις φωτογραφίες μου (πόσο χαρούμενη είμαι δεν λέγεται).

Σας φιλώ γλυκά και εύχομαι όπου και να είστε να περνάτε υπέροχα.

Φιλιάαααααα

Σχόλια

  1. Καλη μου μπλογκοφιλεναδα χαιρομαι που πέρασες καλά στα μέρη μου. Είμαι απο Χαλκίδα και μένω κοντά στον Φάρο της Χαλκίδας αλλά δεν έχω ποτέ μπει μέσα. Ωραίες φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κρίμα να μην το ήξερα ότι ήσουν εκεί κοντά να συναντιόμασταν.Ο Φάρος ήταν μια ακομα εμπειρία.

      Διαγραφή
  2. Φτάσαμε λοιπόν τόσο κοντά και δεν...
    Ελπίζω κάποια φορά να συμβεί...
    Ποτέ δεν έχω μπει καν σε Φάρο,φαντάζομαι πόσο ωραία θάναι η διαμονή και ιδιαίτερη.
    Καλά να περνάς Νάσια μου,φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου αγαπημένη όντως φτάσαμε τόσο κοντά και δεν βρεθήκαμε θα χαρώ όμως να βρεθούμε όταν έρθεις Αθήνα.Ο Φάρος ήταν ακριβώς αυτό μια ιδιαίτερη διαμονή,το κάτι διαφορετικό.

      Διαγραφή
  3. Good evening from France!
    I am pleased to inform you that your blog is henceforth part of the Directory Blogspot
    Have a great evening!

    best regards
    Chris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω κάνει αυτή την εκδρομούλα, σουρτουκάκι κι εγώ! Όμορφες φωτογραφίες γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ταξιδιάρικη η ανάρτησή σου και οι φωτογραφίες των ηλιοβασιλεμάτων υπέροχες!!!! Μαζί σου και στην επιθυμία να φύγει το καλοκαίρι :)
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....