Μπορεί να πέρασαν δύο μήνες και κάτι αλλά......

Φίλες μου αγαπημένες,

πέρασαν σχεδόν δύο μήνες που έχω να γράψω στο μπλογκοσπιτάκι μου όμως σας διάβαζα καθημερινά και έβλεπα τα νέα σας.

Εμείς μετά την λήξη των σχολείων πήγαμε για λίγο στο χωρίο και τον Ιούλιο πήγαμε στην Μαραθόπολη.Περάσαμε υπέροχα!!!Ενα μικρό ψαροχώρι που το είχαμε σαν βάση και από εκεί γύρω τριγύρω.
Ηλιοβασίλεμα στην παραλία του Λαγουβάρδου

Πήγαμε στην Μεθώνη όπου μαγεύτηκα.Μου άρεσε πολύ περισσότερο και από την Πύλο.Εκεί επισκεφτήκαμε το κάστρο και απολαύσαμε το μπανάκι μας στην σκιά του.


 











































Έπειτα πήγαμε Φιλιατρά όπου δεν ενθουσιάστηκα και φυσικά στον Αγρίλη όπου τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από το κάστρο.
ο ελληνικός Πύργος του Αιφελ,το μόνο ωραίο που είχαν τα Φιλιατρά και να με συγχωρέσουν όσοι είναι από εκεί μα δεν είδα κάτι άλλο.


Το κάστρο στον Αγρίλη

Η μάχη της Αθηνάς με τον Ποσειδώνα στον Αγρίλη

Μνημείο αφιερωμένο στους αγωνιστές του 1821

Θα πηγαίναμε και Κυπαρισσία αλλά  είχα μία "επαφή" με μία δράκαινα στο μπάνιο μας και έτσι κούτση πού να πάω.Ευτυχώς την πάτησα την τελευταία μέρα και δεν μας πολυχάλασε τις διακόπές μας.

Περάσαμε όμως από το Καλό Νερό όπου εκεί η παραλία είχε επισκέψεις και σε λίγο καιρό θα είχαν και γεννητούρια.
Παραλία Καλό Νερό

Σε λίγο καιρό θα βγούν τα μικρά χελωνάκια ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ


Επειτά πήγαμε Σαλαμίνα όπου δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από το πανηγύρι της Παναγίας της Φανερωμένης στις 23 Αυγούστου.Ευτυχώς προλάβαμε και κάναμε μπάνια πριν καταστραφούν οι παραλίες της από το πετρέλαιο που έχει γεμίσει τις τελευταίες μέρες.Κρίμα καταστράφηκαν σχεδόν όλες οι παραλίες της και αυτές που δεν καταστράφηκαν μπαίνεις να κάνεις μπάνιο;;;;;Κρίμα να καταστρέφεται έτσι η θάλασσά μας,κρίμα.

Ε κάποια στιγμή έπρεπε να μαζευτούμε και εμείς στην βάση μας μιας και θα άρχιζαν τα σχολεία.
Καλά ήταν το καλοκαιράκι αλλά πολύ ζέστη βρε παιδί μου και τώρα ακόμα.Μπορεί όμως να τριγυρνούσα αλλά όλο και κάτι έφτιαχνα μα σας κούρασα σήμερα.Οι κατασκευές μου μπορούν να περιμένουν λίγο ακόμα για να σας τις δείξω.Ελπίζω βέβαια αυτό να γίνει σύντομα γιατί ξεκινά χειμώνας(;) και πρέπει να ξεκινήσουμε και τα χειμερινά μας σιγά σιγά.

Τα φιλιά μου φίλες μου να έχετε ένα όμορφο απόγευμα και σήμερα που είναι του Σταυρού να ευχόμαστε να είμαστε πάντα στο ίσκιο του και να μην μας φοβίζει τίποτα αλλά ακάθεκτοι να προχωρούμε και να πράττουμε πάντα το καλό γιατί δίπλα μας έχουμε τον πιο δυνατό σύμμαχο,τον Σταυρό μας που πάνω του ο Κύριος και Θεός μας έχυσε το Αγιο Αίμα Του και μας ξέπλυνε από τις αμαρτίες μας και μας έδωσε την δύναμη να αντιμετωπίζουμε κάθε τί μας τυχαίνει στην ζωή μας.

Χρόνια πολλά με υγεία!!!

Σας χαιρετώ με μια φωτογραφία με το κρινάκι της Παναγίας από την Καλόγρια.

Σχόλια

  1. Καλό αποκαλόκαιρο να χεις Νάσια μου!! Εχω κάνει κι εγώ διακοπές σε αυτά τα μέρη κι ήταν πολύ ωραία!!
    Και Σαλαμίνα χρόοοονια πηγαίναμε!!! Βοήθειά σου και του χρόνου να μπορέσετε να πάτε!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο, Νάσια μου και καλή χρονιά για τα παιδιά!
    Δεν έχω πάει ποτέ σ'αυτά τα μέρη και χάρηκα που τα είδα μέσα από τις φωτογραφίες σου!
    Όσο για την Σαλαμίνα, πήγαινα συχνά όταν ήμουν μικρή και τώρα μόνο που σκέφτομαι την καταστροφή με πιάνει θλίψη και θυμός...άσε που πλησιάζει σιγά-σιγά η πετρελαιοκηλίδα στην δική μας περιοχή!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την!
    Χαίρομαι για το πανέμορφο οδοιπορικό των διακοπών σου και στεναχωρήθηκα για τη δράκαινα, φαντάζομαι τον πόνο!
    Δεν γνωρίζω τις περιοχές που μας περιγράφεις γι αυτό και οι φωτό σου, ήταν εξαιρετικά χρήσιμες!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή φθινοπωρινή προετοιμασία για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό φθινόπωρο!με ξεσηκωσες με τις εικονες από μεθωνη. Δεν εχω παει ποτε και θα ηταν μια ωραια φθινοπωρινη βολτα!
    και του χρόνου να ειστε καλα να ξαναπατε διακοπουλες!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό φθινόπωρο Νάσια μου.
    Τί ωραία μέρη, τα περπατήσαμε πριν μερικά χρόνια και χάρηκα που μου τα θύμησες.
    Συμφωνώ για τα Φιλιατρά. Εμείς Όταν ρωτησαμε τί μπορούμε να δούμε, μας είπαν τίποτα κι έτσι δεν είδαμε από κοντά τον Πύργο του Άιφελ.
    Καλή προσαρμογή, Καλή χρονιά για τα παιδιά και καλές δημιουργίες.
    Φιλάκια πολλά. 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....