Δουλειά να μην μου λείπει

Καλές μου ,

να μαι πάλι εδώ.Τα σχολεία ξεκίνησαν και ο κάθε κατεργάρης στο πάγκο του που λέει και η παροιμία.Ο καιρός ψύχρανε και λίγο πριν ξεκινήσουμε τις χειμωνιάτικες δημιουργίες μας είπα να σας δείξω τί άλλο έφτιαξα το καλοκαίρι.
Γιατί εκτός από βολτούλες και πραγματάκια για το παζάρι του σχολείου έκανα και άλλα....

Την Πρωτομαγιά σας είχα πει ότι είχα πάει στο χωριό του γαμπρού και εκτός από τις πανέμορφες εικόνες σας είπα ότι είχα φέρει μαζί μου και ένα μικρό θησαυρό.Ένα θησαυρό που μέσα του θα έκρυβε το καρπό της αμπέλου.Περίμενε το  παραπονιάρικο στο μπαλκόνι μου πότε θα φιλοτιμηθώ να ασχοληθώ μαζί του.Και οι μέρες πέρναγαν και εκτός από την τεμπελιά την δική μου το καημένο άκουγε και την γκρίνια του συζύγου ότι όλο μέσα στα πόδια του ήταν και ότι θα χαλάσει και τελικά δεν θα κάνω τίποτα μαζί του και άλλα πολλά.Ήρθε τελικά ο καιρός να καταπιαστώ μαζί του και πιστεύω ότι κάτι κατάφερα μαζί του.
Το έπλυνα πολύ καλά από μέσα και απέξω και αφού στερέωσα τα στεφάνια του το λούστραρα μιας και ήθελα να φαίνεται το χρώμα του ξύλου του.Χρύσωσα τα στεφάνια,την τάπα και την βρυσούλα του και ξεχύθηκα να βρώ ένα ριζόχαρτο σχετικό με την άμπελο.Ετσι ένα τσαμπί από κόκκινα γλυκά σταφύλια στόλισε την πρόσοψή του.Καιιιιιιιι βουαλά......πώς σας φαίνεται; Βέβαια δεν θα βάλω κρασάκι μέσα αλλά στολίζει ήδη μια γωνιά πάνω από τα ντουλάπια της κουζίνας μου.

Εν τω μεταξύ πείτε με κλασσική,πείτε με οπισθοδρομική πείτε με όπως θέλετε αλλά πιστεύω ότι κάτι πρέπει να φτιάχνω και για τα παιδιά μου,για προίκα που λένε και ας είναι και αγόρια.Δεν θα πάρουν και αυτά το κατιτίς τους;Βέβαια κάνω το καταδύναμη μιας και δεν γνωρίζω και πολλά αλλά ευτυχώς υπάρχει το ίντερνετ και κάτι κουτσομαθαίνω και εγώ.
Έτσι έφτιαξα για τον μικρό μου αυτήν την φορά ένα σεμέν με χρυσοκλωστή βασισμένη στην βελονιά της σταυροβελονιάς και όχι μόνο.

Τέλος έφτιαξα και μια υπόλευκη πλεκτή τσαντούλα ώμου για την μαμά μου.


Και φυσικά καλοκαίρι χωρίς γλυκό δεν γίνεται μιας και κάθε μήνα είχαμε και κάτι να γιορτάζουμε.Μα την επέτειο του γάμου μας τον Ιούνιο,μα τα γενέλθια του μεγάλου μου και του μπαμπά του τον Ιούλιο μα γιορτές και γενέλθια του μεσαίου μου τον Αυγουστο οπότε γλυκό να μην μας λείπει.Οπότε να σας τρατάρω κάτι....



Αυτά έκανα φέτος το καλοκαίρι και τώρα ξεκινάμε να ετοιμαζόμαστε για τον χειμώνα,έτσι περνάει ο καιρός να μαστε καλά και με υγεία και να δημιουργούμε.....

Φιλιά.

Σχόλια

  1. τι ωραίο που έγινε το βαρελάκι!
    να τους χαίρεσαι όλους!δεν θα πω όχι...θα δοκιμάσω!χαχαχαχα
    καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκανες πολλά πραγματα το καλοκαιρι και το βαρελακι σου πολύ ωραιο έγινε.. το σεμεν σου εξαιρετικό.. και εμενα μου αρεσει το πλεξιμο.. οπως και η τσαντουλα της μαμας υπεροχη...
    Τις ευχες μου για τις γιορτες σας .. να τους χαιρεσαι όλους τους αγαπημενους σου τα γλυκα σου θα τα τιμησω όλα γιατί ειμαι γλυκατζού χι..χι..!!!
    Να περνας ομορφα ότι και να κανεις... καλο φθινόπωρο.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφο το βαρελάκι έτσι όπως το έφτιαξες Νάσια μου... και η προσθήκη του χρυσού εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εν τη γεννήση την Παρθενία εφύλαξας, εν την Κοιμήση σου το κόσμο ού κατέλειπες Θεοτόκε...

Κάτι για τις φθινοπωρινές δροσούλες!!!

Και επειδή η γιορτή κρατάει 40 μέρες....